Wsparcie organizacyjne
Promocja wydarzenia
Wystawy towarzyszące
Dlaczego warto z nami pracować?
Klient na pierwszym miejscu
Najważniejszy jest dla nas klient i jego potrzeby. To Ty decydujesz o kształcie swojej imprezy – my dokładamy wszelkich starań, by Twoja wizja została spełniona. Przy tym zawsze służymy propozycjami kreatywnych rozwiązań i dobrą radą.
Doświadczenie i profesjonalizm
Jesteśmy stabilną firmą z wieloletnim doświadczeniem w organizacji kongresów i konferencji. Mamy na swoim koncie całą gamę z sukcesem zrealizowanych wydarzeń o rozmaitej tematyce, zorganizowanych w różnych obiektach Krakowa, a także poza nim. Chętnie dzielimy się doświadczeniem zdobytym w długoletniej praktyce, a jednocześnie jesteśmy gotowi na zdobywanie nowej wiedzy i ciągłe poszerzanie swoich horyzontów.
Partnerska współpraca
Podstawą relacji z klientem są dla nas wzajemne szacunek i zaufanie. Dokładamy wszelkich starań, aby współpraca przebiegała w przyjaznej atmosferze, w oparciu o otwartość na konstruktywną dyskusję i wymianę pomysłów.
Elastyczność w doborze usług
Posiadamy bogate zaplecze pozwalające na kompleksową organizację kongresu lub konferencji, od momentu jej planowania aż po realizację. Jeśli jednak potrzebujesz tylko wybranych usług, dostosujemy się do Twoich potrzeb i przygotujemy dla Ciebie specjalnie dopasowaną ofertę.
Zaufani partnerzy i podwykonawcy
Istniejąc na rynku od wielu lat zbudowaliśmy bazę sprawdzonych podwykonawców i partnerów. Możemy być pewni wysokiej jakości świadczonych przez nich usług, a także wynegocjować korzystne i dedykowane nam warunki współpracy.